Samsung Galaxy S8 zbity ekran, co zrobić, jak naprawić? Wytrzymałość Samsung Galaxy S8.
Spis treści
Samsung Galaxy S8 jest smartfonem premium znanym na całym świecie ze względu na piękną estetykę, wykonanie ze szkła oraz jego ogromną delikatność. Więc co zrobić, gdy nasz wspaniały telefon upadnie na podłogę i pajęczynka pojawi się na naszym ekranie? Jest to pytanie, które zadają sobie właściciele Galaxy S8 i S8 +, ponieważ coraz częściej można przeczytać informacje o kruchości tego modelu. Co zrobić, gdy nasz smartfon spotka się z podłogą?
Jak wytrzymały jest Samsung Galaxy S8?
Już wcześniej słyszeliśmy o delikatnych telefonach, i nie da się ukryć, że im ładniejszy model, tym, mniej jest on wytrzymały. Dostawca ubezpieczeniowy SquareTrade przeprowadził w tym roku test z upadkowy Galaxy S8 i S8 +. Nie tylko dowiadujemy się, że urządzenia są bardzo podatne na pęknięcia, ale są w zasadzie najsłabszym telefonem, który firma kiedykolwiek przetestowała.
Łamliwość urządzenia mierzy się w skali 1 – 100 – im bliżej jest 100, tym bardziej kruchy smartphone.
Galaxy S8 uzyskało 76 punktów w skali, podczas gdy S8 + zdobył 77. Jest to klasyfikowane jako “średnio-duże ryzyko”. Według firmy S8 to pierwszy telefon, jaki kiedykolwiek testował, który pęknął podczas pierwszej próby, ze wszystkich stron (np. Przedni spadek, opadanie, krawędź itd.).
Testy SquareTrade zostały wykonane na betonie z sześciu stóp (1,8 metra), co jest całkiem sporą wysokością. Ale to nie potrzeba wiele, aby S8 pęknął pod ciśnieniem. Użytkownicy zgłosili pęknięcia z upadków zaledwie dwóch stóp (60 cm). O
Wiedząc, że najmniejszy wypadek prowadzić do pęknięcia S8, jakie masz możliwości naprawy?
Samsung Repair Center
Jeżeli nie posiadasz rozszerzonej gwarancji firmy Samsung, możesz skorzystać z serwisu naprawczego firmy Samsung w celu wyceny. Centra napraw firmy Samsung są zazwyczaj droższe od warsztatów firm zewnętrznych, ale gwarancja na urządzenie jest gwarantowana przez autoryzowane serwisy firmy Samsung.
Skorzystanie z centrum napraw firm trzecich
Koszt pęknięcia S8 w centrum napraw firmy Samsung może być nieco większy niż wielu konsumentów jest w stanie za usługę zapłacić – dlatego warto zwrócić się do centrum firm trzecich. Chociaż warto zauważyć, że ta opcja może mieć wpływ na gwarancję, a firma Samsung nie pomoże, jeśli punkt naprawczy uszkodzi telefon. Z drugiej strony naprawy innych firm są zazwyczaj tańsze. Kluczem jest po pierwsze wiedzieć, jakie są konsekwencje gwarancji, a następnie wybrać renomowaną firmę naprawy z dobrymi ocenami.
Ubezpieczenie Samsunga Galaxy S8
Jeśli masz osobiste ubezpieczenie przedmiotu lub konkretne ubezpieczenie dla swojego telefonu, skorzystania z tej opcji wydaje się być najrozsądniejsze. Oczywiście twoja umowa będzie musiała pokryć przypadkowe szkody, a nie kradzież lub utratę sprzętu.
Skorzystanie z ubezpieczenia przynosi jednak ryzyko zwiększenia miesięcznych składek. W zależności od dostawcy usług ubezpieczeniowych będzie to prawdopodobnie pochodzić ze znacznym odliczeniu. Z drugiej strony, przynosi korzyści, że liczba razy, w jakiej można zgłosić roszczenie w danym okresie, jest wyższa niż dostępne plany firmy Samsung.
Naprawa DIY – Napraw sam swojego Samsunga
Jest to opcja, na którą decyduje się spory procent klientów, ale zdecydowanie nie jest ona dla wszystkich. Naprawa DIY pozwala pominąć opłatę “za robociznę” i płacić tylko za potrzebne części. Jest to jednak opcja, która może grozić utratą gwarancji. Chociaż można znaleźć przewodniki online dotyczące naprawy telefonu S8, telefon jest uważany za umiarkowanie trudny do naprawienia i wymaga dużo cierpliwości, zgodnie z iFixit.com. “Choć tylne szkło jest żmudne do usunięcia z powodu kleju, to jest zdecydowanie możliwe, aby zostać wymienione, przez “laika”, powiedziała firma MakeUseOf. “Wymiana ekranu w S8 jest całkiem inną historią. Wystarczy, że otworzysz ekran, odsuniesz tylną obudowę oraz usuniesz kilka innych elementów. Potem potrzebujesz dostarczyć wystarczająco dużo ciepła w kierunku ekranu, aby roztopić klej. Dodatkowo, przednie szkło nie używa standardowego kleju, tylko dwustronną gąbkę z taśmą, która jest bardziej odporny na ciepło “. Firma iFixit dodaje, że naprawa telefonu przez osoby trzecie lub naprawę DIY nie powinna w rzeczywistości powodować utraty gwarancji, chyba że urządzenie zostanie uszkodzone podczas procesu. Opiera się to na ustawie Magnuson-Moss Warranty, która w zasadzie daje konsumentom prawo do naprawy. Niestety, wiele firm próbuje zignorować to prawo w celu wyeliminowania roszczeń z tytułu gwarancji, mówi iFixit.