Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adrianzych/domains/preview3.leadcollector.pl/public_html/wp-content/plugins/wordpress-23-related-posts-plugin/init.php on line 215

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adrianzych/domains/preview3.leadcollector.pl/public_html/wp-content/plugins/wordpress-23-related-posts-plugin/recommendations.php on line 264

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adrianzych/domains/preview3.leadcollector.pl/public_html/wp-content/plugins/wordpress-23-related-posts-plugin/init.php on line 440

Jaki komputer do Cities: Skylines? Wymagania minimalne i zalecane.

Cities: Skylines to jeden z najbardziej wyczekiwanych city builderów. Finowie odpowiedzieli na swój sposóbna Sim City. W przeciwieństwie do poprzednich podobnych produkcji Collosala, Cities: Skylines nareszcie pozwala już nie tylko na budowę dróg, ale całego miasta od podstaw. No, może „miasto” to za dużo powiedziane, bo mapa ma powierzchnię Jasła albo Rabki-Zdroju, czyli 36 km2. Niewiele, ale nawet taka powierzchnia jest już solidnym wyzwaniem urbanistycznym, o czym przekonać się może dziś każdy.

Co ważne, miasta budowane w Cities: Skylines są nie tylko obiektami urbanistycznymi, ale przede wszystkim podmiotami gospodarczymi. Nie jest to już typowy symulator ruchu miejskiego, ale prawdziwy symulator miasta pełną gębą: jest budżet, są kontakty handlowe, są perspektywy rozwoju i strategie.

Jeszcze jeśli chodzi o te nieszczęsne 36 kilometrów: można trochę tę powierzchnię powiększyć, tak samo, jak frajdę z gry, ponieważ Cities: Skylines daje modderom pełne wsparcie. Warto dodać, że i bez modów należy przyłożyć się do gry, bo miasto bez administracji nie będzie rosło. Czy twórcy dobrze oddali rzeczywistość? Oby nie, bo będzie to wymagało od Polaków dwudziestu lat i setki łapówek, żeby wybudować jakikolwiek budynek… Odwzorowano natomiast podział na regiony, dla których precyzyjnie określa się politykę podatków lokalnych, co pozwala na dynamiczny i równomierny rozwój wszystkich stref miasta.

To, co bardzo uprzyjemnia rozgrywkę, to nader dopracowana grafika trójwymiarowa. Przyjemne tekstury, ciekawe koncepcje projektowe i  dopracowane detale w połączeniu z niemal przesadną szczegółowością fabularną (a weźmy wszystkim załóżmy liczniki energetyczne albo chociaż skrupulatnie przestrzegajmy absolutnego zakazu palenia papierosów) sprawia, że Cities: Skylines jest naprawdę godnym przeciwnikiem Sim City. Może też śmiało rywalizować ze swoim głównym konkurentem na polu wymagań sprzętowych.

Wymagania minimalne Cities: Skylines:

  • Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0 GHz lub AMD Athlon 64 X2 6400+ 3.2 GHz,
  • Pamięć RAM: 4 GB RAM,
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 260 lub AMD Radeon HD 5670,
  • Wolne miejsce: 4 GB HDD,
  • System operacyjny: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8.1 64-bit

Wymagania rekomendowane Cities: Skylines:

  • Procesor: Intel Core i5-3470 3.20 GHz lub AMD FX-6300 3.5 GHz,
  • Pamięć RAM: 6 GB RAM,
  • Karta graficzna: NVIDIAGeForce GTX 660 lub Radeon HD 7870,
  • Wolne miejsce: 4 GB HDD,
  • System operacyjny: Windows 7 / 8 64-bit

Polecane zestawy komputerowe do Cities: Skylines


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001   642-999   350-080   MB2-712   400-051   C2150-606   1Z0-434   1Z0-146   C2090-919   C9560-655   642-64   100-101   CQE   CSSLP   200-125   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-075   300-115   AWS-SYSOPS   640-692   640-911   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   000-089   000-105   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410