Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adrianzych/domains/preview3.leadcollector.pl/public_html/wp-content/plugins/wordpress-23-related-posts-plugin/init.php on line 215

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adrianzych/domains/preview3.leadcollector.pl/public_html/wp-content/plugins/wordpress-23-related-posts-plugin/recommendations.php on line 264

Deprecated: Function create_function() is deprecated in /home/adrianzych/domains/preview3.leadcollector.pl/public_html/wp-content/plugins/wordpress-23-related-posts-plugin/init.php on line 440

Jak naprawić błąd 0x80070002 w systemach Windows 10, 8 oraz 7.

Błąd 0x80070002 może pojawić się podczas aktualizacji systemu Windows 10 i 8, w trakcie instalowania w nich aplikacji oraz wtedy, gdy instalujemy lub naprawiamy system Windows 7. Pojawić się może także w innych przypadkach, jednak tylko w tych wymienionych występuje on najczęściej.

Pojawiający się błąd 0x80070002 podczas aktualizacji lub instalowania systemu Windows 7, 8 lub 10.

Pierwszą oznaką o błędzie jest wyświetlający się komunikat podczas aktualizacji Windowsa 10 (8) oraz w trakcie aktualizacji już zainstalowanego systemu Windows 7, 8 lub 10.

Aby usunąć błąd, sprawdź, czy działają usługi: Windows Update, inteligentnego transferu w tle  (BITS), oraz dziennik zdarzeń systemu Windows.

Błąd usuniesz kierując się poniższymi wskazówkami:

  1. Wciśnij klawisze Win + R na klawiaturze, wpisz services.msc, po czym kliknij „Enter”. Następnie otwórz usługi Windows.
  2. W otwartej liście usług znajdź wyżej wymienione usługi i upewnij się, że są włączone. Wszystkie pozycje oprócz Windows Update uruchamiają się automatycznie (gdyby było inaczej, kliknij dwukrotnie w daną usługę i zmień na żądany typ uruchamiania). Jeśli usługa jest zatrzymana (nie widnieje znak „Running”), kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz „Start”.

Po uruchomieniu wcześniej wyłączonych usług możesz sprawdzić, czy błąd 0x80070002 został naprawiony. Jeśli to nie pomogło i  nadal jest on aktualny, skorzystaj z poniższych wskazówek:

  1. Na liście usług znajdź pozycję „Windows Update”, kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz „Zatrzymaj”.
  2. Przejdź do folderu C:\Windows\SoftwareDistribution\DataStore i usuń jego całą zawartość.
  3. Naciśnij klawisze Win + R, wpisz „cleanmgr” i zatwierdź przyciskiem „Enter”. W otwartym oknie (jeśli pojawi się opcja wyboru dysku, wybierz dysk systemowy), kliknij „Wyczyść pliki systemowe”.
  4. Zaznacz pliki aktualizacji systemu Windows, a w przypadku uaktualniania obecnej wersji na nowszą zainstaluj pliki instalujące Windows’a i kliknij OK. Poczekaj do momentu zakończenia czyszczenia.
  5. Zresetuj usługę Windows Update.
  6. Sprawdź, czy problem został rozwiązany.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

300-101   400-101   300-320   300-070   300-206   200-310   300-135   300-208   810-403   400-050   640-916   642-997   300-209   400-201   200-355   352-001   642-999   350-080   MB2-712   400-051   C2150-606   1Z0-434   1Z0-146   C2090-919   C9560-655   642-64   100-101   CQE   CSSLP   200-125   210-060   210-065   210-260   220-801   220-802   220-901   220-902   2V0-620   2V0-621   2V0-621D   300-075   300-115   AWS-SYSOPS   640-692   640-911   1Z0-144   1z0-434   1Z0-803   1Z0-804   000-089   000-105   70-246   70-270   70-346   70-347   70-410